reklama

Treba obývať Zem, pôjdeš?

Predstav si, že si sa ešte nenarodil/a. Si v nebi a Boh hľadá dobrovoľníkov, ktorí by prišli žiť na Zem [presne na takú, akú ju poznáš]. Skús odpovedať na nasledujúce otázky:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

 1, Máš možnosť rozhodnúť sa – súhlasil/a by si s tým, že sa narodíš na zemi?

 2, Vybral/a by si si toto storočie?

 3, Máš na výber rodičov – vybral/a by si si tých istých rodičov?

 4, Chcela by si byť dievčaťom?

 Chcel by si byť chalanom?

 5, Keďže Ti asi záleží na vzhľade, naskytá sa tu otázka: Vybral/a by si si to iste fyzické telo?

 6, A/> potom nemenej dôležitá – vybral/a by si si tu istú tvár?

 7, Keďže všetci vieme, že rozum sa nerozdáva – vybral/a by si si ten istý charakter a spôsob myslenia?

 8, Si  A, pekná? B, príťažlivý/á? C, žiaduca? D, krásna? E, dobre vyzerajúci? F, atraktívny?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 9, Si hodný/a lásky?

 10, Chceš ísť do neba?

Nemusíš odpovedať na tieto otázky mne ani nikomu inému, ide iba o to, aby si odpovedal/a sám sebe a potom sa nad tými odpoveďami zamyslel/a. Ak chceš poznať správne odpovede, môžem poslať :-). 

Miroslava Paprčková

Miroslava Paprčková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Mirka. Len tak v skratke niečo o sebe.Ked som bola mala kupala som sa vo vani s vianocnym kaprom. A poznačilo ma to na celý život :). Lebo ma uhryzol. Ale nevadí ja som mu to vrátila pri večeri:) Zoznam autorových rubrík:  zverinyserióznebacha na mňa :)masérsky kurzkardiacke vecidajte mi všetci pokojľavácipre optimistovSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu