reklama

Nie je nič tak ťažké...

ako cítiť dotyk teplej dlane človeka po ktorom zostala len hmla.Nie je nič tak ťažké ako objať ho,tak silno aby som to cítila aj ja.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Zostali mi len lepkavé spomienky,
ktoré ma nevracajú do reality.
Viem že nás nikdy neopustil.
Raz sa stretneme!
Nie je nič tak ťažké ako stretnúť ho práve teraz.
Práve teraz mu povedať čo pre mňa znamenal.
Aby sa aspoň trochu moje srdce upokojilo.
Mám strach z toho, že mu závidím, že je už s Tebou.
Zdá sa mi svet prázdny bez neho
zostali mi len fotky... nie je nič tak ťažké ako znovu oživiť ich.
Stále sa pýtam, pýtam a pýtam a ... nik mi neodpovedá!
Nikto nevidí ako sa cítim .
Kvapky padajú a sviečka znova zhasína.
V izbe sa stráca len dym.
Dym, ktorý mi uteká pomedzi prsty. Ja nechcem!
Chcem ho držať v zovretých dlaniach.
Ale on mi uniká...
Upokojuje ma len to, že je v tých najcitlivejších, najjemnejších dlaniach aké si len viem predstaviť.
Nie je nič tak ťažké ako nebyť smutná keď...

venované Palimu

Miroslava Paprčková

Miroslava Paprčková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Mirka. Len tak v skratke niečo o sebe.Ked som bola mala kupala som sa vo vani s vianocnym kaprom. A poznačilo ma to na celý život :). Lebo ma uhryzol. Ale nevadí ja som mu to vrátila pri večeri:) Zoznam autorových rubrík:  zverinyserióznebacha na mňa :)masérsky kurzkardiacke vecidajte mi všetci pokojľavácipre optimistovSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu