reklama

Masérsky kurz - 23.7 nedeľa večer

Po pár dňoch voľna začína znovu makačka. Keďže som sa cez štúdijné voľno nič neučila tak týchto 10 dní budem mať čo robiť. Nechce sa mi nikam ísť. Ale viem, že keď tam pôjdem bude zase kopec zábavy. Keďže sedím doma pri Pc tak som nič nezažila a neoplatí sa nič písať. Dúfam, že zajtra zazverím a konečne budem môcť nejakú nôžku vymasírovať. Doma som to skúšala na 4 obetiach z toho 2 zaspali, 1 sa celý čas smiala, a poslednému sa ústa nezavreli čo vsetko komentoval. Takže som s toho všetkého usúdila, že masáž má rôzne účinky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)


Miroslava Paprčková

Miroslava Paprčková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Mirka. Len tak v skratke niečo o sebe.Ked som bola mala kupala som sa vo vani s vianocnym kaprom. A poznačilo ma to na celý život :). Lebo ma uhryzol. Ale nevadí ja som mu to vrátila pri večeri:) Zoznam autorových rubrík:  zverinyserióznebacha na mňa :)masérsky kurzkardiacke vecidajte mi všetci pokojľavácipre optimistovSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu