reklama

21 gramov.

Nevieme, kedy odídeme z tohto sveta. Niektorí nevedia ani kam. Nepoznáme rok, mesiac, deň, hodinu, sekundu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)
Obrázok blogu

Nepoznáme miesto, kde nás to zastihne. Na ulici, vo vlastnej posteli. Možno v nemocnici – v čakárni na smrť, obklopení smiešnymi hadičkami, ihlami zožierajúcimi naše ruky.

Nepoznáme akým spôsobom budeme obratý o život na tejto zemi.

Každú chvíľu niekto zomiera . Každú sekundu.

Si na to aj ty pripravený, že raz budeš musieť odísť?

Alebo Ťa to zastihne nepripraveného?

Môže sa to stať aj mne a aj človeku, čo vedľa mňa každú noc spáva.

Môže sa to stať aj mne a aj človeku u ktorého si každé ráno kupujem noviny.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Môže sa to stať aj mne a aj človeku, ktorému som nikdy nepovedala, čo pre mňa znamená.

Každý sa s ňou raz stretne...

"Koľko sme prežili životov?

Koľko krát sme umreli?

V okamihu smrti každý stratí 21 gramov zo svojej váhy.

Každý.

Čo zodpovedá tým 21 gramom?

Čo strácame?

A keď stratíme 21 gramov... čo odchádza spoločne s nimi?

Čo získavame?

Č O  Z Í S K A V A M E ?

21 gramov. Toľko váži kolibrík,... tablička čokolády.

 Koľko váži 21 gramov?"

Miroslava Paprčková

Miroslava Paprčková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Mirka. Len tak v skratke niečo o sebe.Ked som bola mala kupala som sa vo vani s vianocnym kaprom. A poznačilo ma to na celý život :). Lebo ma uhryzol. Ale nevadí ja som mu to vrátila pri večeri:) Zoznam autorových rubrík:  zverinyserióznebacha na mňa :)masérsky kurzkardiacke vecidajte mi všetci pokojľavácipre optimistovSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu