reklama

Združená stredná škola svinská a pastierska v Nesvadoch.

Dlho som sa rozhodovala či ísť ,alebo neísť. Nakoniec som si uvedomila, čo ma nezabije to ma posilní. Vo Zvolene som sa pridala k ľuďom z Nesvad. Je úplne normálne, že na Slovensku človek zabije cestovaním celý deň, lebo stále musí niekde čakať. Poobede sme prišli na chatu –Muránska Zdychava. Hm ...dnes asi nemám  slinu, zdá sa mi, že to čo píšem je o ničom. Ok, začnem písať o zážitkoch.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Celý tábor sme hrali hru – Bomba, Puma, Socha . Keď niekto zakričal bomba, tak všetci si museli ľahnúť na zem a vydržať tam, kým sa nenapočítalo do 15. Puma – byť pol metra nad zemou  a Socha – zostať v polohe v akej sme boli, keď sa zakričalo toto slovo. Zaujímavé situácie vznikli. Na túre na Muránsky hrad sme stretli veľké nákladné auto. Boooombááá.... tak všetci sme si políhali vedľa cesty, ten pán v aute asi nechápal, že o čo ide. Možno si myslel, že prvýkrát vidíme nákladné auto.

V polke cesty sa k nám pridali českí turisti. To ešte chudáci nevedeli, ako dopadnú. Taký český turista je veľmi známy na Slovensku vďaka svojej zdatnosti a zmyslu pre zvládanie ťažkého terénu hlavne v Tatrách. Ale myslím, že títo turisti,  korí sa k nám pridali budú asi dlho spomínať na slovenských turistov, pretože asi po 30 min spoločnej cesty som zakričala ...Boooombááááá... . Prirodzene, že my všetci 30 sme do 5 sekúnd ležali na zemi. Asi to vyzeralo dosť vážne, lebo aj naši bratia Česi čakali na výbuch bomby horeznačky. Hneď za tým nasledoval výkrik Puma, ale na strom sa im už škriabať nechcelo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ešte dobre, že sme túto hru nehrali niekde v meste, lebo by sme možno dostali trestné stíhanie za šírenie poplašnej správy a možno by prišli aj pyrotechnici...

V jednom lese sa k nám pridala mačka vlastne mačiatko. Nikto nevie, kde sa vzala, odkiaľ prišla...jednoducho sa pridala k nám a išla s nami dobiť Muránsky hrad. To sa asi žiadnemu kráľovi s mačkou na čele nikdy nepodarilo... Riadne sme to tam podpálili, vypálili, zobrali pár žien a detí ako rukojemníkov a išli sme s otlakmi na nohách na autobus.

Naša združená stredná škola svinská a pastierska nás poznačila na celý život. A to sa prejavilo aj v našej osobnej hygiene. Voľný čas sme trávili obhadzovaním sa varenou krupicou, alebo rozbíjaním surových vajec o hlavu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale ináč, ak ste to nevedeli toto, bol kresťanský tábor.

Nechýbali chvály, téma /Sedem smrteľných hriechov /, rozhovory...

Niekedy je super byť babou. Hlavne vtedy, keď je treba prejsť cez rieku plnú vody s topánkami, ktoré sa rýchlo premočia. Odchádzali sme z plavárne s tým, že sa už kúpať v ten deň nebudeme. No krutý terén zmenil naše plány a museli sme sa niekoľko krát brodiť ( možno aj 15x) cez rieku. Vlastne naši chlapci sa museli ...a bolo to fakt od nich veľmi milé.

Keďže v chate bolo dosť neporiadku a hlavne smradu od topánok po túre. Rozhodli sme sa Nika, Bandy a ja, že spravíme ráznu a rýchlu dezinfekciu / ničenie choroboplodných zárodkov/, dezinsekciu / ničenie epidemiologických závažných článkonožcov/ a deratizáciu /...hlodavcov/. Táto akcia sa uskutočnila v ranných hodinách, aby sme predišli zbytočným konfliktom a mrmlaniu. Táto tajná akcia mala dopad na všetkých obyvateľov chaty a to tým, že sme im zobrali všetku šnurovaciu obuv, následne pozväzovali do kopy a rozvešali po okolí, čo najďalej od centra nákazy. Dosť to bolo náročné, veď nám rukami prešlo okolo 60 topánok. Prehlasujem, že akcia bola úspešná, topánky sa vyvetrali na čerstvom vzduchu a tiež sme spôsobili hneď zrána  miernu paniku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mne bolo veľmi dobre na tomto tábore, spoznala som veľa nových ľudí, naučila som sa píliť drevo, robiť svietniky... Uvedomila som si, že potrebujem byť blízko pri Bohu a mať okolo seba priateľov. A že život sa dá žiť aj bez počítača, mobilu, teplej vody, postele, sauny, Polusu a  Tesca ...

.

Miroslava Paprčková

Miroslava Paprčková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Mirka. Len tak v skratke niečo o sebe.Ked som bola mala kupala som sa vo vani s vianocnym kaprom. A poznačilo ma to na celý život :). Lebo ma uhryzol. Ale nevadí ja som mu to vrátila pri večeri:) Zoznam autorových rubrík:  zverinyserióznebacha na mňa :)masérsky kurzkardiacke vecidajte mi všetci pokojľavácipre optimistovSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu