reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslava Paprčková

Miroslava Paprčková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Mirka. Len tak v skratke niečo o sebe.Ked som bola mala kupala som sa vo vani s vianocnym kaprom. A poznačilo ma to na celý život :). Lebo ma uhryzol. Ale nevadí ja som mu to vrátila pri večeri:) Zoznam autorových rubrík:  zverinyserióznebacha na mňa :)masérsky kurzkardiacke vecidajte mi všetci pokojľavácipre optimistovSúkromnéNezaradené

reklama

pre optimistov

Rozbité sny

Miroslava Paprčková

Rozbité sny

Na internáte sa dosť často stáva, že nie je do čoho zahryznúť. Ležím na posteli a snívam, aké by to bolo fajn, keby mi niekto priniesol večeru, alebo keby bolo niečo v chladničke. Natiahla som ruky a vstala, pomalými krokmi som mierila k chladničke. Možno tam niečo nechala spolubývajúca a ja to budem môcť zjesť.

  • 23. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
Zraniteľnosť.

Miroslava Paprčková

Zraniteľnosť.

„Úplne milovať znamená byť zraniteľným. Začnite čokoľvek milovať a vaše srdce bude určite trpieť a azda bude aj zlomené. Ak nechcete aby sa vás niečo dotklo, nedávajte svoje srdce nikomu, dokonca ani zvieraťu. Opatrne ho omotajte svojimi záujmami a drobným prepychom, vyhnete sa všetkým komplikáciám, bezpečne si ho zamknete do truhly vášho egoizmu.  No v tej skrini – bezpečnej, tmavej, bez pohybu a vzduchu sa však zmení. Nezlomí sa, stane sa nerozbitným, neprístupným, nenapraviteľným... /C.S. Lewis/ „

  • 11. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
Obrazy z môjho života...

Miroslava Paprčková

Obrazy z môjho života...

Bosé nohy sa mi zabárajú do žeravého piesku. V ústach sucho. A v srdci ešte väčšie… Vravím si musím to vydržať.

  • 28. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
21 gramov.

Miroslava Paprčková

21 gramov.

Nevieme, kedy odídeme z tohto sveta. Niektorí nevedia ani kam. Nepoznáme rok, mesiac, deň, hodinu, sekundu...

  • 22. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
Treba obývať Zem, pôjdeš?

Miroslava Paprčková

Treba obývať Zem, pôjdeš?

Predstav si, že si sa ešte nenarodil/a. Si v nebi a Boh hľadá dobrovoľníkov, ktorí by prišli žiť na Zem [presne na takú, akú ju poznáš]. Skús odpovedať na nasledujúce otázky:

  • 22. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
Bláznivosť

Miroslava Paprčková

Bláznivosť

Dielo Chvála bláznivosti napísal Erasmus Rotterdamský v 16 storočí, od tej doby sa podľa mňa toho veľa nezmenilo. Stále vládne medzi ľuďmi bláznivosť – pretvárka, domýšľavosť, sebaláska, lichotivosť...  Raz som sedela v autobuse a pozorovala ľudí, koľko z nich sa pozrie do obchodu s výkladom, kde sa odrážal ich obraz.

  • 21. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu